Menovky

streda 14. októbra 2015

Niečo o mne a blogu

Ahojte:)

Toto je môj prvý príspevok v ktorom by som vám chcela povedať niečo o mne a o čom budem tento blog písať.

Začneme asi ( správne egoisticki) vecami o mne:
 Volám sa Romana a mám 13 rokov. Narodila som sa na Slovensku v Košiciach kde aj momentálne žijem.V budúcnosti by som hrozne chcela navštíviť Írsko , Škotsko alebo Londýn. Skrátka severské krajiny. Žijem z maminou,ocinom a starším bratom.Mám do ma 4 zvieratá a to konkrétne mačku (Tessa),psa(Rocky) a 2 korytnački (Pigi,Bublinka). Jednoducho zbožnujem zvieratká.

Medzi moje koníčky patrí spievanie,samozrejme čítanie a tak tiež písanie rôznych príbehov. Momentálne mám rozpísanú knihu ale píšem ju len tak pre seba  pretože nepredpokladám že by je niekto nekedy vidal :) Chcela som však o svoje príbehy podeliť aj so svetom nielen samo so sebou a preto som začala písať aj na stránku wattpad. Kto milujete knihy a čítanie a nevie o tej to stránke mali by to ihneť napraviť.Čo sa týka čítania mám rada teké random čítam proste všetko. Tak tiež čo sa týka koníčkov mám veľmi rada jazdu na koni.Riadim sa heslom " Svet je krajší ked sa na nho môžeš pozerať cez konské uši".Kone sú proste nenahraditeľná časť môjho života. Bohužiaľ vlastného kona nemám a ani nemôžem mať. Stále však dúfam že ras ho získam:)

Čo sa týka blogu budem nan písať ako inak o knihách rôzne recenzie a novinky. Taktiež sa sem možno pritrafia rôzne tagy ale to ešte úvidím ved času je dosť.

Tak a to je na tento krátky úvod všetko. Prezradím vám že další článok bude recenzia na knihu ktorá so mnou a aj s plno inímy riadne zatriasla. Tak vám ešte prajem pekný den a zase na budúce ®



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára