Menovky

štvrtok 15. októbra 2015

Recenzia: Divergencia

Ahojte:)

Je tu recenzie na moju veľmi obľúbenú knihu Divergencia tak podme na to.

Autor: Veronica Roth
Preklad: Elena Guričanová
Originál: Divergent
Vydavateľstvo: Katherine Tegen Books
Rok vydania:  2011
Počet strán: 390
Hodnotenie: 5*/5*

Obsah:

16 ročná Batrice sa nachádza  vo svete kde sú ludia rozdelení na frakcie neohrozenosť, harmonia, informovanosť,otvorenosť a nakoniec sebazaprenie kde žije spomýnaná Beatrice spoločne so svojou mamou,otcom a bratom Calebom, celý život až do dovršenia jej 16 rokov kedy musí podstúpiž test ktorý jej vyberie frakciu. Test však zistí niečo čo ohrozí jej život a ona si musí vybrať či zostane s rodinou alebo pôjde v ústrety budúcnosti odhodlaná zistiť kam skutočne patrí. V novom drsnom živote zistí že dôverovať nomôže ikomu. I tak ju pritahuje niekto kto ju zároven, desí a ochranuje. Najtahšie rozhodnutie však na nu ešte len čaká.

Môj názor:

Podľa mna bola knížka vážne skvelá. Kniha mala nápad a bola neskutočne napínavá.
 Hlavná postava mi bola od začiatku sympatická vdaka svojej odvahe a skromnosti.Nebola to proste tá tuctová kráska čo vätšinou v knihách býva.
 Prvá vec ktorú som po dočítani spravila bola že som si bežala kúpiť druhú knihu. Jednoducho túto knihu na 100% odporúčam.

Tak to je pre dnešok všetko. Mohli ste si všimnúť že som pozmenila štýl písania recenzíí z dôvodu že toto sa mi z dá zrozumitelnejšie a prehľadnejšie. V budúcnosti sa môžete tešiť na recenzie pokračovani Divergencie( Rezistencia a Experiment). Dúfam že sa vám recenzia páčila a zase nabudúce®

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára