Menovky

utorok 20. októbra 2015

Recenzia: Prvých 100-Kass Marganová

Ahojte:)

Mám tu dalšiu recenziu a to konkrétne na knihu Prvých 100 tak podme na to.

Autor: Kass Morganová
Preklad: Katarína Slivková
Originál: The 100
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania: 2014
Počet strán: 278
Hodnotenie:4*/4*

Obsah:

Raz dávno museli všetci ľudia opustiť Zem a odsťahovať sa na vesmírnu stanicu kde žili niekoľko storočí a čakali na vhodnú príležitosť vrátit sa na späť. Neskôr si vytvorili vlastnú spoločnosť rozdelenú na nadradených a podradených (ako to býva zvikom) a žili v extrémne napätej atmosfére. Na vesmírnej stanici im začalo byť však tesno a preto sa tehotenstvá začali prísne regulovať a každý menši priestupok bol vätšinou odsúdený smrtou.Ked sa však k extrémnej tlačenici na stanici pridal aj úbytok kyslíku rozhodlo sa že aktuálna stovka mladých delikventov bude mať trochi iný trest ako obvykle. Budú totiž ako prvý vyslaný na expedáciu na Zem aby zistil či na nej bude zase možný život.



Môj názor:

Vcelku je táto kniha dobrá. Bohužiaľ na začiatku ma vôbec nebavila a čítala som to zo zatatími zubami. Chvalabohu sa to v priebehu knihy oveľa zlepšilo no aj tak sa tam vyskitli pasáže cez ktoré sa trebalo doslova prebojovať. Táto kniha ma 278 strán čo je podľa mna zbytočne pretože by jej v pohode stačilo 180/200 strán a bolo by to oveľa zaujímavejšie. Aj tak by som túto knihu odporučila pretože stojí za to si ju prečítať.

Tak to je všetko. Určite my napíšte čiste túto knihu čítali a pokiaľ áno aký nazor na nu máte. Snád sa vám to páčilo a zase nabudúce ®

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára